lørdag 16. februar 2013

Nominette merkelapper

Jeg bestilte noen merkelapper fra Nominette når jeg var på symessa før jul. Men de har også en veldig bra nettside hvor man kan lage sine personlige lapper og se hvordan de blir under veis. Veldig fancy! :)
Jeg bestilte merkelapper som jeg bretter og syr inn i siden på plaggene jeg syr. 


Har også brukt til å sy på hekla/strikka ting

På denne har jeg ingen sidesøm, så da er den sydd rett på plagget

Så for dere som syr/strikker/hekler (eller evt. gjør andre ting som jeg ikke har tenkt på), og som ønsker en litt mer personlig touch på tingene dere lager. Så er Nominette en side dere bør ta en titt på! 
Jeg er iallefall veldig fornøyd med mine lapper :D

Det er det jeg har å si idag. Har vært dårlig i flere dager så har ikke fått gjort noe.. Ikke hatt energi til å strikke engang, og da er det ille.. :p
Kan dessverre ikke si hva jeg strikker heller.. Det er en gave, så kan ikke ødelegge overraskelsen ;)
Men ønsker alle ei fin helg! :)

3 kommentarer:

  1. Så herlig med lapper, de gir plaggene noe ekstra:)

    SvarSlett
  2. Kule lapper!!
    Å masse god bedring <3
    Love u <3

    SvarSlett
  3. Takk for kommentarene! :)
    Ja jeg syns og de gir plaggene noe ekstra :)

    SvarSlett