mandag 4. februar 2013

Elefantlue og ullsinglet

Var innom noen stoffbutikker her om dagen. Og fant et fantastisk fint ullstoff. Lilla ulljersey, som ikke var så ille dyr heller. Så måtte jo selvfølgelig kjøpe med meg en meter. Og resultatet ble en singlet til meg selv. Den ble litt vid nederst, så må få sydd den litt inn, men ellers ble jeg fornøyd med resultatet. Ulljersey fra Rainbow Tekstil og mønsteret har jeg tegnet av en singlet jeg har. Fargen er ikke akkurat helt riktig farge på bildene. Er egentlig mye mørkere lillafarge. 


Så måtte jeg bare kjøpe boka Sy myke barneklær idag. Og var veldig mye fint i den. Måtte jo selvfølgelig prøve ut den ene lua. Og siden jeg ikke har noen barn å prøve den på så fikk sykepleierapen min modelloppdraget ;) Den er sydd med en rest av lilla fleece som jeg hadde liggende, og er foret med jersey. Syns den ble ganske søt! 




Kommer nok til å sy mye fra den boka der. Var veldig enkle og fine ting. Så anbefales for nybegynnere innenfor søm. 

Og bare så det er sagt, så liker jeg absolutt IKKE lilla ;) hehe!
Ønsker alle sammen en fin uke! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar