torsdag 6. februar 2014

Litt av hvert

Jeg begynte på denne genseren fra Sandnesgarn for lenge siden, men så har den blitt liggende uten å bli ferdiggjort. Så før jul fant jeg ut at det var på tide å få den ferdig. 


Og den ble ferdig! Veldig glad i den, men har mistet fasongen veldig.. Og fikk jo ikke tatt bilde før etter at den er blitt brukt en del. Så ikke akkurat det beste bildet, men men.. 



Er en veldig god og myk genser, men skulle nok ha strikket i en str. mindre siden den har utvidet seg sånn.. Men da vet jeg det hvis jeg skal strikke en til ;) 

Ellers måtte jeg prøve meg på Pickles sin søte Puselue! Hadde ikke riktig garn, men fant ut at dobbelt bambusgarn gav ca samme strikkefasthet, så da prøvde jeg det. Og her er resultatet!



Denne gangen er det sykepleier apa mi som har fått rollen som modell ;) 
Er en relativt enkel og veldig morsom lue, og kommer garantert til å prøve meg på flere av denne! 

Jeg har også blitt fan av Kauni garnet. Så har strikket et sjal til av dette. 



Får ikke helt fram de riktige fargene. Men liker godt fargekombinasjonen :) Syns det er koselig med litt farge i hverdagen :) Så er jeg jo unektelig veldig glad i lilla, for de som ikke har fått med seg det ;) 

Det var alt jeg hadde for idag! Ha en fin dag! Ikke lenge igjen til helg nå :) 

2 kommentarer:

  1. Her var det flere fine prosjekter:) Genseren du strikket til deg selv ser deilig ut!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for hyggelig kommentar :) Og ja den er veldig deilig :)

      Slett