torsdag 31. oktober 2013

Sparkebukse fra Nøstebarn

Jeg har endelig fått sydd på knappene på sparkebuksa jeg har strikket! Ble veldig fornøyd med den :) 
Mønsteret er fra Nøstebarn og det samme er garnet. 





 Knappene er fra Hennes fritid på Strømmen.

Nå ligger Mariusgenseren til min kjære å venter på å monteres.. Har aldri gjort det før, så er litt skummelt!! Men må nå få den ferdig snart.. Ikke så lenge igjen til han har bursdag så.. :p


 Ellers har jeg noen prosjekt som jeg ikke har fått tatt bilde av ennå, så de kommer senere. 

Det var alt for meg denne gangen! 


12 kommentarer:

  1. Fin bukse du har strikket. Montering av gensere er veldig skummelt første gangen, men bare å kaste seg ut i det, er ikke så vanskelig som man tror :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk skal du ha! Har funnet en fin nettside som forklarer hvordan man gjør det, så skal nok gå bra. Det å sette igang er jo stort sett det verste.. :p

      Slett
  2. Nydelig sparkebukse, så fint det var med to farger! Lykke til med montering av genser, det er alltid like skummelt. Men jeg ser den blir fin:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk skal du ha! :) Ja jeg syns det ble fint med to farger :) Har bestemt meg for å montere den idag, så nå er det bare å sette igang.

      Slett
  3. Så fin! :) Og fin marius!Montering har aldri jeg heller gjort.. Lykke til :)

    Ønsker deg en fin helg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk :) Monteringa gikk faktisk bedre enn frykta :p

      God helg til deg og :)

      Slett
  4. Så flott rillestrikket body! :) Kan du dele oppskriften? Har forsøkt å finne den på nett uten hell.

    Mvh Inger Lise

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg kan desverre ikke legge ut mønsteret siden det er nøstebarn sitt mønster, men her er linken :-)

      http://nostebarn.no/garn/strikkeoppskrift-1940.html

      Slett
    2. Jeg kan desverre ikke legge ut mønsteret siden det er nøstebarn sitt mønster, men her er linken :-)

      http://nostebarn.no/garn/strikkeoppskrift-1940.html

      Slett
  5. Jeg mener selvfølgelig sparkebukse! ^^

    SvarSlett
  6. Hei. Har begynt å strikke denne,men synes den ser liten ut. Hva er dine erfaringer iht størrelse? Mvh Berit

    SvarSlett
  7. Hei. Har begynt å strikke denne,men synes den ser liten ut. Hva er dine erfaringer iht størrelse? Mvh Berit

    SvarSlett