tirsdag 15. april 2014

Morsom strikk til små sjarmtroll

Denne boka lå i postkassa for noen uker siden. Mamma syns den så morsom ut så hun kjøpte den til meg. Og jeg har ønsket meg denne lenge, så ble kjempeglad!! :D


Så måtte ut å kjøpe litt garn i forrige uke, og har allerede strikket tre luer :) 
Er veldig morsomt å strikke disse, og med tykt garn og pinne 5 så går det veldig fort. Er det å sy på øyne, ører osv som tar tid (og som ikke er så veldig gøy...)

Har fått en modell som er litt liten, men bedre enn ingenting ;) 

Denne bjørnungelua er strikka i Rauma Puno Alpakka, og er i strørrelse 6-12 mnd.


 Liker fletta på midten veldig godt! Og Puno garnet er helt fantastisk mykt og godt. 



 Robotlua er strikket i Dale Cotinga, og er i størrelse 12-24 mnd.




 Alvelua er også strikket i Rauma Puno Alpakka, og er i str. 6-12 mnd. 

 Flettemønsteret på toppen syns jeg gjør mye for lua. Men syns den er utrolig søt med de morsome ørene! :) 


Blir nok strikka flere luer fra denne boka ja :) 

Får se om jeg får tak i mer garn før påske eller ikke, men ellers er det nok av prosjekter å velge mellom i garnkurven.. Holder blant annet på med en ny body i bambusgarn, så litt spent på hvordan resultatet blir.
Men det er vel det jeg har å si for denne gang!

Ønsker alle sammen en god påske!

2 kommentarer:

  1. Så mange søte luer du har laget:) God påske!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk skal du ha! God påske til deg og :)

      Slett