onsdag 9. oktober 2013

Nøstebarn

Jeg fikk nøstenbarn boka i bursdagsgave i sommer, men har ikke fått prøvd meg på noe derfra før nå.. 
Tenkte jeg skulle prøve meg på en av sparkebuksene. 


Denne skal jeg strikke!

Er kun strikket rett frem og tilbake, så virker ganske enkel :) 


Garnet er 2-tråds merino fra Nøstebarn. Jeg har valgt å strikke med to farger. 
Det er ganske tynt garn, men går faktisk fortere enn jeg hadde trodd å strikke :) Gleder meg til å se hvordan den blir når den blir ferdig :) 


Jeg har også strikket to til luer til !


  Samme egenproduserte mønster, men har brukt Sandnes sitt alpakka/silkegarn. Denne i koksgrå og den andre i lysgrå.



Har ikke fått kjøpt silkebånd til de heller ennå. Men det kommer :) 

Søstrene Grene hadde disse søte blomstene som jeg måtte kjøpe og har lagd øredobber av. 



Vel, det er alt jeg har for denne gang! 
Ønsker alle en fin onsdag :D 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar