mandag 16. september 2013

En oppdatering!

Har ikke vært så flink til å oppdatere i det siste, men her kommer nå en oversikt over hva jeg har produsert i det siste :) 

Har ikke blitt så mye sying i det siste. Har hatt en del større strikkeprosjekter som har stått i fokus. 
Strikket blant annet Oslo anorakk til fadderbarnet mitt som ble 6 år i august! :D
Glemte å ta bilde av den før jeg sendte den avgårde, men fikk dette bildet av Mary med genseren på :) 


Garn og mønster er fra Pickles.


Jeg holder også på med en mariusgenser til min kjære, som tar sin tid...



Jeg har flere prosjekter på gang. Jeg må alltid ha noe å variere mellom, så nå holder jeg på med denne fine hekla kjolen. 


 Bildet er fra Dale hefte nr 277



Mønster og garn er fra Dale, og har brukt lille lerke garnet som er både ull og bomull. 


Jeg har prøvd meg på å sy en hjelmlue til baby, etter mønster som jeg fant på http://www.ohelene.net. Veldig fint mønster og god forklaring. Har brukt min gamle gode venn Isac som modell her ;) 



Lua er sydd i ribb fra Stoff&Stil. Er noen skjønnhetsfeil her, men i og med at det er første gang så er jeg fornøyd med resultatet. Er ikke så godt å se, Isac har ikke helt rett fasong for dette modelloppdraget ;) 


Ellers strikker jeg også "kuvøsegenser" og prematurlue til http://www.strikkforlivet.no/. Det er en organisasjon som samler inn strikkede plagg til barn i utviklingsland. Jeg anbefaler alle å ta en titt på sidene deres, spesielt hvis du kan strikke :)

Men det er alt jeg har å si for denne gang! Ha en fin uke :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar