fredag 22. mars 2013

En liten oppdatering

Har ikke blitt noe blogging i det siste. Ikke vært helt i form og ikke vært så veldig kreativ av meg heller. Har kun strikket i det siste. Har laget flere luer.

Str 0-3 mnd.

Str 4-8 mnd

Str 4-8 mnd

Str 0-3 mnd

De er strikket med Baby Alpacca Silk og mønster fra Myk start. 
Men har også prøvd meg på noen andre luer. Fant et fantastisk strikkeoppskrift hefte av Lene Holme Samsøe på Husfliden på Strømmen Storsenter. Og der var det oppskrift på denne djevelluen: 


 Dette bildet er fra heftet, sånn at du kan se hvordan den ser ut på. 
Og har strikket to av den. Krevde litt mer konsentrasjon for å få den rett, men resultatet er jeg fornøyd med. De er også strikket i Baby Alpacca Silk.

Str 0-3 mnd
 Ikke helt ferdig med snora på denne..

Str 0-3 mnd
Nå holder jeg på med en babybukse fra samme oppskriftshefte, så kommer vel et bilde av den snart. 
Ellers har jeg ikke så mye å si idag. Må komme meg tilbake til skolearbeidet. Må bli ferdig med noe greier før jeg kan ta påskeferie. 
Satser på en kreativ påske sånn at jeg har masse nytt å vise frem etter påske! 
Men ønsker alle sammen ei fin helg, og god påske! :) 


2 kommentarer:

  1. Så knallfine luer i mange fine farger! Vil jo kalle det kreativt:) Jeg må nok prøve å strikke de siste luene selv også, de er så fine! Ønsker deg en riktig god påskeferie!

    SvarSlett
  2. Du e så flink, glæde mæ t å se mer!! :)
    Love you big time <3

    SvarSlett