onsdag 26. mai 2010

Beautiful Blogger Award!

 

Jeg har fått denne awarden fra min kjære Linda! <3 (Bloggen hennes er verdt å ta en titt innom forresten!) 



****
- kopier awarden og lim den inn på bloggen din for å vise at du har fått den
-Takk og link til den som har gitt deg den
-Link til 7 andre blogger å spre glede
- fortell 7 ting om deg selv
****

* Jeg jobber for tiden som sykepleier. 
* Jeg leser for tiden en bok som heter Child 44 av Tom Rob Smith.
* Jeg skal bli student igjen til høsten! =)                     
* Jeg liker håndarbeid og scrapping!
* Jeg ønsker meg nye sko! =)
* Jeg syns det er utrolig deilig at det er sommer! Til tross for ekle ting som allergi...
* Jeg er litt for glad i sjokolade...

Gir denne awarden videre til:
(er jo så mange som har fått den før... Så stopper ved 5 stk...)

Jeg har også laget et nytt TriShutterCard! =) 
Syns det er veldig gøy å lage sånne kort! Og her kommer da noen bilder!
Var innom en hobbybutikk her en dag og fant en liten pose med sånne små glassperler, så måtte bare prøve å bruke dem på kort. Er nok 100-vis av perler som ligger strødd utover gulvet og pulten min etter dette, men ble jo ganske bra så da går det bra! :p 
Ellers har jeg brukt distress ink på blomstene. Er dessuten blitt så glad i søm på kortene, og siden symaskinen min ikke funker så må jeg jo sy alt for hånd.. Noe jeg egentlig HATER å gjøre.. Men resultatet blir jo bra da! 

1 kommentar:

  1. Sånne kort er så fine, men jeg sliter med at mine revner i brettingen hvis man åpner og lukker de mer enn to ganger. Hva slags papir bruker du? (kanskje jeg bruker feil ark). Takk for awarden, det var veldig hyggelig.

    SvarSlett