lørdag 5. desember 2009

Julegave

Har laget julegaven til bestemor idag. Bestemte meg for å lage en LO. Ikke akkurat det jeg føler meg mest trygg på akkurat... Men syns nå den ble ganske bra.
Her er iallefall resultatet


Den er fra meg og søstra mi, og håper at den vil falle i smak hos bestemor!
Har forresten kjøpt ramme, så blir vel litt bedre når jeg får rammet den inn.


Og her er et bursdagskort jeg måtte lage i full fart i dag... Helt enkelt, men ganske fornøyd!
Har helt dilla på lilla for tiden, så liker vel det meste bare det er lilla! :p
Er forresten første gangen jeg har prøvd det "nye" gratulerer stemplet mitt. Og det var jo veldig søtt må jeg si! :)


Men nå må jeg komme meg i seng! Skal jobbe i morgen så får vel være så uthvilt jeg kan til da!
God natt alle sammen!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar