lørdag 21. november 2009

Vardø


Jeg er for tiden i Vardø. Har vært her siden tirsdag allerede og i morgen reiser jeg hjem igjen. Tiden har gått så utrolig fort! Men har vært deilig å være hjemme hos mamma og pappa! Være litt med min kjære Ingrid og ikke minst Linda og resten av familien der! Kjempe kos å se de søte små gu`barna mine igjen!

Ellers har jeg tilbragt mye av min tid på Kaffeen! Vardøs beste kaffè. Har også vært en liten tur i Kirkenes. Så fått gjort ganske mye på kort tid. Men er iallefall veldig deilig å være hjemme!

Så får jeg vel komme meg tilbake til storbyen i morgen og komme igang med kortlaging osv etter vært.

Ønsker alle en super helg!

1 kommentar:

  1. Heija Julie!! Savne dæ....blir alltid så kjedelig når du fær igjen!! Har ei utfordring t dæ på bloggen min;o)
    http://boghardt.blogspot.com/2009/11/utfordring.html

    Love u!!=)

    SvarSlett