søndag 9. august 2009

Sløv søndag...

Har en skikkelig sløv dag idag. Egentlig så kjeda jeg meg max idag. Men så fant jeg meg en ny hobbybutikk på nett. Papirplaneten heter den og hadde jo alt av det jeg har lyst på... (desverre!) Så ble brukt noen kroner der. Fant det nye Magnolia stemplet som jeg har lett etter i en stund nå. Så måtte jo bare kjøpe det!
Syns det er så utrolig søtt! Gleder meg til det dukker opp i posten!
Ellers så hadde de jo tilbud på spellbinders dies, så ble kjøpt noen av de også! ;)


Bestilte noen stempler fra Sugar Nellie her om dagen også. Syns de er så fine!




Så har brukt alt for mye penger på stempler og div den siste tiden, men men! Er jo veldig gøy da! hihi! Får bare stålsette meg framover og ingen nettshopping framover! Men er ikke alltid like lett når man er stempel addict! :p Kommer iallefall til å bli en del fine kort framover tror jeg!

I guess I have to start writing a rewiew in english because of the people who read my blog and don't understand norwegian.
Well, I've had a really lazy day today. Found a new internet shop with the new magnolia stamp I've been looking for! So I just had to buy it! And they had a sale on spellbinders dies as well so I had to buy some of them as well...
And a couple of days ago I bought some new Sugar Nellie stamps. They are so cute!
So now I can't buy anymore for a while... Have been using way to much money on this lately!
But I guess I'll be able to make quite a few nice cards! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar