søndag 26. juli 2009

Da var ferien over....

Ligger her på sofaen og sløver å nyter mine siste timer med ferie.. Gruer meg litt til å begynne å jobbe igjen. Har jo ikke vært i full jobb siden begynnelsen av mai pga operasjon og alt det der, så er litt lettere nervøs. Føles som om jeg har glemt alt jo! Men det kommer sikkert til å gå bra. Skal jo bli litt gøy å komme tilbake til hverdagen igjen. Så blir det jo en ganske mild start. Skal jo bare jobbe mandag til onsdag så drar jeg jo hjem en tur.

Blir spennende å se hvor mye tid det blir til kortlaging framover. Har jo hatt en skikkelig innspurt den siste uka. Hatt ferie og ikke noe særlig å gjøre så da har det vært veldig koselig å lage litt kort. Dessuten har jeg jo hatt flere "oppdrag" jeg har måtte gjøre ferdig før tirsdag så!

Her er iallefall mitt siste kort som jeg lagde her om dagen.



2 kommentarer: